Urząd Miasta w Łomży bada poziom satysfakcji petentów...

Urząd Miejski w Łomży we współpracy z firmą Instytut Badawczy IPC prowadzi badania mające na celu określenie poziomu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego pod kątem spełnienia potrzeb i oczekiwań interesariuszy. Badanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Łomża – Miasto, w którym żyję i pracuję”, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.


Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron Urzędu, zauważanych przez Interesantów trudności i pożądanych zmian w sposobie pracy UM.

Dane pozyskane podczas badania posłużą działaniom mających na celu podniesienie jakości i poziomu świadczonych usług przez Urząd Miejski w Łomży.

Badanie satysfakcji klientów prowadzone będzie w dniach 24-26 listopada w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych przez ankieterów IPC.

Zostaną nim objęci interesanci wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu. ▄
/źródło: www.lomza.pl/

Komentarze

  1. To mądry pomysł.to jest transparentne
    Brawo panie prezydencie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…