Dotychczas mogłem liczyć tylko na pomoc, taką bardzo mocną pomoc, jednego posła - panią poseł Bernadetę Krynicką…

Podczas dzisiejszego popołudniowego spotkania w Sali konferencyjnej Parku Przemysłowego Łomża, z udziałem ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry, prezydent Mariusz Chrzanowski powiedział m.in.:

Mam nadzieję, że ta dobra współpraca z Zarządem Województwa będzie nadal kontynuowana. Ale mamy przed sobą wybory, za cztery tygodnie odbędą się wybory do polskiego parlamentu. I życzyłbym sobie, oraz życzyłbym mieszkańcom naszego miasta, żebyśmy mieli godnych reprezentantów, którzy będą pomagać mi, będą pomagać radnym Rady Miejskiej w realizacji tych działań kluczowych, które są przed nami. Mamy początek nowej kadencji, jeszcze nie upłynął rok, a działań oczywiście jest sporo i trzeba na to środków. Dotychczas mogłem liczyć tylko na pomoc, taką bardzo mocną pomoc, jednego posła - panią poseł Bernadetę Krynicką.

Na potwierdzenie przytoczonych słów prezydenta Mariusza Chrzanowskiego, pozwalam sobie poniżej przedstawić w skondensowanej formie zestawienie inwestycji, na realizację których poseł Bernadeta Krynicka skutecznie zabiegała o pozyskanie środków.



Komentarze

  1. To jest bezcenne. Można człowieka zdeptać, oczernić, zrobić z igły widły, ale fakty są faktami a dziś Prezydent jeszcze to potwierdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za postawę prezydenta. Ma rację Benia go wspierała, to teraz on wspiera ją. Lojalność jest i takie coś się ceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. CHRZAN ma klasę mimo,że jest członkiem solidarnej Polski stara się też wspierać krynke

    OdpowiedzUsuń
  4. Poseł Bernadetta może czasem za szybko coś powie i potem pomyśli, ale jest skuteczna. Ale poseł Kołakowski to już tylko terror skład i patrzy czy kasa się zgadza. A pani, która startuje na posła A.M to chce zabłysnąć, ale brokat wycofali z produkcji, bo kler brokatem próbował przyciągać dzieci do wiadomych celów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałem i wysłuchałem. Pan Minister więcej mówił o sobie i swoich poczynaniach niż o Pni Oli, natomiast Pan Prezydent wypośrodkował to i nakreślił plan pomocy. Co warte uwagi o pośle co parking sobie pod biurem załatwił w urzędzie nie wspomniał Prezydent ani słowem, bo jak się dowiedzieliśmy tylko mógł liczyć na Panią Poseł Krynicką. To mówi nam bardzo wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak patrzę na powyższe zestawienie, dochodzę do wniosku, że Łomża nie miała jeszcze takiego skutecznego posła, jak Bernadeta Krynicka. Walczyła o prezydenta, o miasto i o okolice. Widać, że można jej ufać. Stawiam na silny i skuteczny głos w Sejmie!!! Życzę powodzenia pani poseł

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za bzdury wypisuja i sadza ze ciemny lud to kupi. Wszedzie kasa niby zalatwiala ,masakra . Ludzie toc to czysta propaganda i przypisywanie tej pani jakis tam osiagniec.......? Czy jest to normalne NIE. A te wszystkie anonimowi WAZELINIARZE ....kto ich oplaca . Jak ktos moze zostac poslem ....gdzie produkuje sie tyle ustaw wplywajacych na nasze zycie .... jesli ta pani nie potrafi czytac co jej napisano...kilku prostych zdan... wiec co dopiero czytanie ze zrozumieniem.....ustaw ktore sa zawile . Uwazam ze powinna sie schowac pod ziemie . a ten co jak tak [popiera i przypisuje jej bajeczne zasugi tez ....czy dziala dla naszego dobra Napewno NIE . Zastanowmy sie i wybierzmy czlowieka uczciwego skromnego i takiego ktory bedzie rzeczywiscie nas reprezentowal i nie przynosil WSTYDU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wybieram Panią Poseł. Wiele zrobiła dla Łomży i nic tego nie zmieni, ten jazgot ani żółć.

      Usuń
  8. farma troli na bloGu pana MARIANA w natarciu te nachalne peany na cześć kompromitującej się raz za razem posłanki są żenujące. z powazaniem i prosze tego wpisu nie blokowac

    OdpowiedzUsuń
  9. Pan Marian odczarowuje rzeczywistość i pokazuje drugą stronę medalu, wiem ze niewygodną dla niektórych. Pani Krynicka poza swoimi wpadkami, które miała ( kto ich nie ma ? ) zrobiła bardzo dużo dla Łomży i są to fakty. Prezydent potwierdził to wczoraj przy Ziobrze, przed rozmową. Potem to samo podkreślił podczas swojej wypowiedzi przy Pani Szczudło. Boli to niektórych, stąd ten hejt na Panią Poseł. Pozytywne komentarze nazwane przez konkurentów Pani Poseł są wazeliną (może dla nich, potrzebna jest do tego żeby błyszczeć ) a tu trzeba przyznać że Poseł Krynicka tyle pomogła, nie używając słów ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja, to ja, to ja...trzeba być naprawdę ślepym żeby nie odróżnić kto jest wazeliniarzem, nic nie zrobił, krytykuje i jeszcze oczernia tych którzy robią coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie bardzo pojmuję ,że przytaczanie istotnych faktów świadczących o cechach czy inteligencji posłanki Krynickiej to hejt? Pojmuję że są to trudne i niewygodne do fakty przyjęcia ale są i cała Polska je komentuje z zażenowaniem albo oburzeniem. Pani posłanka sama jest ich autorem i jeżeli się je stworzyło w przeszłości tzn powiedziało coś albo zachowało nie tak jak trzeba czy wypada to teraz przed nimi i ich oceną się nie ucieknie za zasłonę bo "ja jestem skuteczna". Po prawdzie posłanka jest skuteczna. Cała Polska ją długo zapamięta ale nie akurat z tej malowanej tutaj strony tylko z tej kompromitującej. Jestem wyborcą z tego regionu i mam prawo do takiej oceny bo tak to postrzegam czyli to co jest najważniejsze stosunek posłanki do innych ludzi a nie to gdzie co niby załatwiła. I tak jak namawiacie tu aby na posłankę głosować tak ja namawiam aby tego nie robić bo wystarczy tylko jedno słowo "dość" cierpliwość się skończyła . I panie MARIANIE to nie " ech tam brak finezji" ale brak czegoś bardziej ważnego.
    z poważaniem

    proszę tego nie blokować bo nie naruszyłem zasad , nikogo nie pomówiłem ani nie znieważyłem tylko starałem się udowodnić ,że zarzucanie mnie hejtu to wulgarna próba dorobienia mnie brody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzi Pan ma Pan szczęście że żyje w cywilizowanym świecie i Panu tylko brodę dorabiają, a Pani Poseł dorabiają wiele innych rzeczy, brzydkich i niesmacznych , a społeczeństwo to łyka...dobrze się przy tym bawi i samo nakręca nagonkę na Posłankę. Widzi Pan tylko jedną stronę i to mocno zniekształconą przez ekran propagandowej telewizji ( jednej i drugiej ). Jestem przekonany że tyle samo różnych wpadek miał każdy z polityków, a padło na Panią Poseł. Więc życzę miłej zabawy.

      Usuń
    2. nie bardzo rozumiem co niby pani posłance dorabiają? Bo wszystko co tak wzbudzało i budzi nadal śmiech czy oburzenie jest autorstwa pani Krynickiej . Pomiędzy bezkompromisowością a pewną bardzo negatywną cechą jest cienka granica która łatwo przekroczyć. Społeczeństwo nic nie łyka podanego tylko samo widzi , samo słyszy i ocenia. Osobiście miałem wątpliwą przyjemność wysłuchać w radio Nadzieja pouczającej wypowiedzi na temat wieszania zdrajców. A w pozostałych przypadkach dokonać oceny materiałów filmowych nie kręcony z udziałem zawodowych aktorów tylko dokumentujących wystąpienia publiczne posłanki np zachowanie posłanki wobec strajkującej matki niepełnosprawnego chłopca proszącej o rozmowę.. Język dialogu posłanki na koncie Berni-Krynicka też nie uciekł mojej uwadze. Widzę i słyszę dokładnie to co jest publicznie prezentowane z bólem dla mych oczu i uszu. Życie jest krótkie. Nie wiemy co spotka nas za dzień czy dwa. Człowiek powinien żyć tak, aby zachował się w pamięci innych z jak najlepszej strony. Dobra materialne pogoń za sukcesem będą zbędne po przejściu wszystkich etapów życia , a miłe wspomnienia o naszym poziomie empatii , szacunku dla drugiego człowieka w przypadku każdego z nas z pewnością bardziej wartościowe.
      Od nas samych zależy jaka pamięć pozostanie w ludzkich sercach czy umysłach.
      Na znaczenie to wpływ mają te oto właśnie dwa słowa. Trochę zmodyfikowane "być" czy być skuteczną"

      Usuń
    3. Racja życie jest krótkie, więc może warto zająć się swoim życiem a nie życiem Pani Poseł Krynickiej. Ewidentnie poziom empatii jest tu szokujący i w powyższym komentarzu wylewa się jak dobre wino. Może nie warto marnotrawić tego dobra ? Tylko po to żeby przyłączyć się do szczekających i poniżających, pod przykrywką obywatelskiej postawy, umywając rączki, bo w końcu taki przekaz jest, a nie inny. Powodzenia.

      Usuń
    4. proszę pan te przytyki i nieudolne próby obrażania mnie to proszę wpierwej przetestować na sobie. Życie pani Krynickiej interesuje mnie tyle co zeszłoroczny śnieg. Natomiast działalność publiczna z mandatu posła tego regionu bardzo , do czego mam pełne prawo. Faktycznie trudno mówić o empatii i wcale się oto nie staram bo na to trzeba sobie zasłużyć. Pan operując tym pojęciem w tym konkretnym przypadku daje świadectwo braku rozumienia czy właściwego go stosowania. Bo posłanka zasługuje tylko na zażenowane współczucie.

      Usuń
    5. na koniec dodam ,że to nie ja pcham się na afisz a posłanka. A ja jako wyborca powiadam nie "pchaj się na afisz jak nie potrafisz."

      Usuń
    6. Wspominał Pan lub Pani że jest osoba wierzącą, więc może warto najpierw upomnieć tę osobę w cztery oczy jak to w Piśmie świętym jest, pouczyć, coś doradzić - bo jak tu zostało wspomniane jest Pan, Pani obywatelem i może, a nawet musi zwracać uwagę na takie wpadki. Więc na ile Pan jest wierzącym, a na ile obywatelem, lub wierzącym obywatelem i w jaki sposób Pan swoją misję zgodnie z prawdą prowadzi ? Pani Poseł ma biuro w Parku przemysłowym. Można pójść, powiedzieć co leży na sercu. A potem publicznie zwracać uwagę. Pozdrawiam. I nie obrażam Pana, Pani lecz wyrażam swoje zdanie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…