Winny jestem czytelnikom uzupełnienie informacji…


Winny jestem czytelnikom uzupełnienie informacji. Otóż kiedy na posiedzeniach Komisji Finansów i Skarbu Miasta Prezydent Chrzanowski przedstawiał informacje o dokonanych przez niego Zarządzeniami zmianach w budżecie, w 99% przypadków zanotowanych w protokołach widnieje zapis: „Uwag nie zgłoszono Komisja informację przyjęła”. Powtarzam, wszystkie te protokoły są sygnowane podpisem radnego Tadeusza Zaremby.


Podkreślam, w 99% przypadków zanotowanych w protokołach widnieje zapis: „Uwag nie zgłoszono Komisja informację przyjęła”.  Skąd więc to niezadowolenie radnego Zaremby z polityki finansowej, skoro tę politykę w zdecydowanej większości przypadków bez mrugnięcia okiem akceptował? Uważam, że to co mówił wówczas poza protokołem, w niepublicznych wypowiedziach nie ma znaczenia. Może świadczyć jedynie o „rozdwojeniu jaźni” lub… tę tajemnicę zna tylko radny Zaremba. Dokumenty natomiast, a takimi są protokoły z posiedzeń komisji, są dokumentami. I tyle, by temat zakończyć.

Komentarze

  1. Podobają mi się teksty autora. Merytoryczne, oparte na faktach. Nie ma picu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pana tekst jest bardzo precyzyjny i merytoryczny. Uważam, że dobrą metoda na kruszenie bezsilności radnych jest "popychanie ich" do pewnych działań poprzez umiejętne naprowadzanie i prowokowanie, a nie poprzez frontalny atak, mało ukierunkowany merytorycznie. W Pana wydaniu bardzo mi to odpowiada i może być skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowny Panie,
    Jestem pełen uznania za trafność spostrzeżeń oraz za skuteczne zwracanie uwagi na patologiczne nonsensy w naszym samorządzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaiste na poruszane zagadnienia mogę pojrzeć pesymistycznie lub optymistycznie bo to wszystko nie starość ale już nie radość notabene według mnie zależy od impretacji weź się z tym pogódź czas minął tadeusz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…