Teraz już wiem, że pan Mariusz Chrzanowski dobrze postąpił rezygnując z udziału w tej „debacie”…


Telewizja nagrała. I pokazała. Mariusz Chrzanowski nie przybył. Oświadczył, że jest w sporze prawnym z p. Muzyk. Do czasu zakończenia sprawy debatował nie będzie. Potwierdził, że swój program przedstawił i wyborcy dobrze go znają.

Obejrzałem. Wysłuchałem. Debata? Wątpię. Coś, jakby teatr jednego aktora. Perora raczej. Żona podpowiada: nie komentuj. Mam inne zdanie. Muszę odczucia peryfrazować. Bez szczegółów. Szkoda czasu. Pytania były gładkie. Odpowiedzi jak soliter. A teraz do rzeczy.

Po monologu p. Muzyk odniosłem wrażenie, że ta pani chciała być prezydentem przez cztery ostatnie lata i dalej chce. A miasto jej za minioną kadencję wszystko zawdzięcza. Co dobre. Co złe – nie ja! I koniecznie powinno jej za to podziękować. Przez czterdzieści minut płynęło wartkim strumieniem: ja załatwiłam, ja zrobiłam, ja pozyskałam, ja przygotowywałam, ja zorganizowałam, dzięki moim staraniom, dzięki mnie itp. Geniusz. Dobry skecz. Zabrakło tylko krótkiego: takie miałam obowiązki, za to brałam ciężki szmal. I przy okazji poinformować wyborców, że za pracę w urzędzie miasta zarobiłam: za 2015 – 141.211 zł, za 2016 – 163.685 zł, za 2017 – 156.853 zł (brutto). Kwoty mocne, jakie zarabia wielu prezydentów wielkich miast w Polsce z kilkuset milionowymi budżetami i setkami tysięcy mieszkańców, obarczeni wielką odpowiedzialnością, a oświata i inne dziedziny, za które kandydatka Muzyk odpowiadała w UM w Łomży są tam rozbudowane do nieporównywalnych rozmiarów i naprawdę jest co robić i za co odpowiadać. Tego żeby wyborcom nie powiedzieć? Wstyd.

W cywilizowanym świecie, gdzie każdy wie co to jest honor, lojalność, szacunek, odpowiedzialność i wartości nikt nie zdobędzie się publicznie opowiadać takich rzeczy. Kandydatka Muzyk pracowała i suto była za to wynagradzana. Tyle. Każda konferencja p. Muzyk utwierdza mnie w mocnym przekonaniu, że za ostatnie cztery lata Łomża wszystko zawdzięcza prezydentowi Mariuszowi Chrzanowskiemu oraz radnym Rady Miasta Łomża. I nie można się dziwić, że za to mu Łomża podziękowała oddając głosy poparcia 21 października, i zapewne również 4 listopada Łomża podziękuje mu równie uczciwie.

Proszę mnie źle nie zrozumieć i nie oskarżać o brak skromności. W swoim życiu współpracowałem z wieloma senatorami, posłami, członkami rządów, prezydentami miast, burmistrzami, wójtami, samorządami różnych szczebli. Wraz z nimi byłem zaangażowany w liczne społeczne projekty i wybory także. Nikt z nas się nie licytował. Kiedy popatrzyłem na dzisiejszą „debatę”, zrobiło mi się smutno a nawet przykro, że byłem czegoś takiego widzem i świadkiem. Nie piszę tego złośliwie, jestem przygnębiony, mam po prostu takie przekonanie i jest to moja osobista ocena, że pani Muzyk musi wreszcie zrozumieć, iż do czegoś takiego jak funkcja prezydenta miasta się nie nadaje. Ocena przykra, ale prawdziwa i od serca. Tak myślę, choćbym nie chciał, bo człowiek przecież nie ma mocy niemyślenia. Pokornie kieruję do Czytelników: Szczęść Boże.

PS. Na pohybel hejterom, ale moim zdaniem wrzucenie wątku o dziecku jest „moralnym nadużyciem”, próbą wywołania współczucia na potrzeby wyborów. Tak się nie robi. Natomiast proponowanie kandydatom na prezydenta, aby weszli po wyborach do rady ekspertów kandydatki budzi we mnie pusty śmiech i nic innego. Teraz już wiem, że pan Chrzanowski dobrze postąpił rezygnując z udziału w tej „debacie”.

Komentarze

  1. Zrobił bardzo dobrze, po co miał się z przekupką przekrzykiwać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to była ustawka! Niech se te monologi Nutka prowadzi. Nikt tej Tv Narew nie ogląda nawet. Żyd na przedzie i ma swoją "perełkę" Szok, skrzat, pchła szachrajka.Chcecie bajki? Oto bajka:
    Była sobie Pchła Szachrajka.
    Niesłychana rzecz po prostu,
    By ktoś tak marnego wzrostu
    I nędznego pchlego rodu
    Mógł wyczyniać bez powodu
    Takie psoty i gałgaństwa,
    Jak pchła owa, proszę państwa.
    I jest Subtelna żaba Monika
    Hehhehehe. tak robili też 4 lata temu, żeby Kołakowski wygrał. A tam i Filip malutki i Szok.

    Panie Kruk żenua. Siedzi Muzyk w tej Narew ciągle i beczy i płacze. Nie pomoże Szydło, Zieliniak i Kołacze. Jarek też nie pomoże, bo on nic dokładnie nie wie. Całe towarzystwo wzajemnej adoracji ciągle chodzą w gniewie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyk się wprowadziła już do Tv. Narew na stałe? I te obiecane stanowiska w UM przez Agnes i Sknerusa. Rzecznik prasowy? Mam nagrania, ale dam je nieco później. Taśmy mam. Także w czwartek za tydzień cała Łomża zobaczy. Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni. Rudy tańczy jak szalony

    OdpowiedzUsuń
  4. hhahaha o czy mowa. Jadzia z Farnej wszystko wygada. Spoko babka, choć prosta. Ale ile mogła się wygadać. Co tam na górze się działo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było to łatwe, ale wysłuchałem. Zgadzam się z oceną Pana Kruka. Nic nadzwyczajnego, zwykła paplanina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma mowy. Głosuję na Chrzanowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Przez czterdzieści minut płynęło wartkim strumieniem: ja załatwiłam, ja zrobiłam, ja pozyskałam, ja przygotowywałam, ja zorganizowałam, dzięki moim staraniom, dzięki mnie itp.".

    Ciężko się słucha czegoś takiego. Z trudem dosłuchałem do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wytrzymałem tego nie da się słuchać w połowie odpuściłem :(

      Usuń
  8. stawiam
    72% Chrzanowski
    28% Muzyk

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo najszczerszych checi zg... bata nie ukreci :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to Pan Mariusz prowadzi kampanię pozytywną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Próba skompromitowania Prezydenta Chrzanowskiego listem Prezesa Kaczyńskiego się nie udała. Zmieniono taktykę i próbuje się go wciągnąć w nic nie wnoszące debaty. Rodzaj pytań na konferencji w środę to nieudana prowokacja. Na szczęście Prezydent nie dał się w te gierki wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Muzyk straszy Prokuraturą
    ale jaja

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie halo!!!!!!!! Ona ciągle papla to samo i tamo. Ach te wdechy i wydechy i te mrugające oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak prokuratura zbada działania Forum Samorządowego : przetargi, pokrewieństwa oraz inne nieprawidłowości Oj będzie zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwiedziła parę ministerstw i poczuła moc. To stanowczo za mało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani kandydatko:

    "Kto mieczem wojuje, od miecza ginie"

    "Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada"

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodzą słuchy, że dziś Agnes pojechała do Torunia. W którym kościele jutro będzie przemawiała z ambony. Który obstawiacie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Obstawiamy , że Biskup pomimo kuzyństwa nie pozwoli na taki niecny numer.Chyba , że przeczyta ewangalię ale myślę ,że w jednym kościele pewnie u Bronaka. Słuchajmy uważnie telewizji Trwam. Może znowu naopowiadać bzdur i szybko trzeba to prostować Im więcej Agnes wchodzi w kościół chyba jednak bez pozwolenia to jej szanszę spadają.

    OdpowiedzUsuń
  19. tak jeździ do tego Torunia a udaje, że nie jest toruńska..

    OdpowiedzUsuń
  20. I co ktoś słuchał tej wypowiedzi Agnes w Radiu Nadzieja??????

    OdpowiedzUsuń
  21. "W cywilizowanym świecie, gdzie każdy wie co to jest honor, lojalność, szacunek, odpowiedzialność i wartości" --- tutaj się blogierze mylisz... mało kto wie co to jest... prędzej na bezdrożach Syberii spotkasz ludzi, którzy wiedzą co t jest...

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie KRUK wszak pana ulubieniec wcale nie zarobił na urzędzie prezydenta mniejszej kwoty!!!!! Dlaczegoż to pan nie zrobi takiej analizy "pracowała i suto była za to wynagradzana" wobec niego? Żona miała racje bo obiektywizm u pana jest w stanie zaniku. Chwali się pan profesjonalizmem a nie potrafi pan dostrzec prostego faktu ,że pani Muzyk "Przez czterdzieści minut płynęło wartkim strumieniem: ja załatwiłam, ja zrobiłam, ja pozyskałam, ja przygotowywałam, ja zorganizowałam, dzięki moim staraniom, dzięki mnie itp." po prostu broniła się przed wulgarnym hejtem zarzucającym jej totalne nieróbstwo na urzędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze Prezydent Chrzanowski miał mniejsze pobory od pani Muzyk. Natomiast ponosił pełną odpowiedzialność za wszystko, co pani Muzyk sama podkreśliła w jednym z wywiadów. Po drugie nie przypominam sobie, bym zarzucał pani Muzyk nieróbstwo. Po trzecie za zdanie, opinie, czy nadinterpretacje innych nie biorę odpowiedzialności. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…