Prezydent Mariusz Chrzanowski czuje się dumny z Parku Jana Pawła II…

Mam odwagę cywilną, co udowodniłem niejednokrotnie na niniejszym blogu. Zwracam zatem honor prezydentowi Mariuszowi Chrzanowskiemu, że pozwoliłem sobie swego czasu, kiedy rodził się pomysł zagospodarowania Parku Jana Pawła II na silną krytykę tego pomysłu. Nie ukrywam, że w świetle briefingu, jaki miał miejsce w dniu dzisiejszym na terenie Parku jest mi po prostu wstyd. Przyznaję zatem tu i teraz, że prezydent Mariusz Chrzanowski ma pełne prawo być dumny z Parku Jana Pawła II.

Byłem przeciwny temu pomysłowi, co ówcześnie odreagowałem kilkoma publikacjami na tym blogu. Dzisiaj widać, jak bardzo się myliłem. Inwestycja choć kosztowna, okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę a jej produkt finalny pełni ważną rolę w życiu mieszkańców Łomży. Park jest codzienną przystanią na relaks zarówno dla dorosłych, jak i - za sprawą oddanych do użytku placów zabaw - także dla dzieci.

Pomysł prezydenta Chrzanowskiego, jego realizacja, z powodzeniem wpisał się w krajobraz miasta, i na pewno ma prawo być z tego dumny. Ma prawo być z tego dumny również samorząd, który na realizację tego pomysłu dał przyzwolenie.
Przepraszam panie Prezydencie i gratuluję panie Prezydencie!
Pozdrawiam Czytelników.

Komentarze

  1. Bardzo ubawił mnie w sprawie Parku Jana Pawła II radny Tadeusz Zaremba. Zachował się wówczas w stylu Lecha Wałęsy - był przeciw a nawet za. Pozdrawiam, także Tadeusza.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobił klasyczny szpagat :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeciwko była cześć radnych z PIS, np. Radny Olszewski. Krynicka, Mężyńska, Kacprowski, Gorzoch, Olbryś byli za. Brawo radni. A dziś o proszę, nie stało się nic. Obóz KOłaka, nadal nie rozumie wielu spraw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Pana Prezydenta.
    Bardzo dziękuję za Park Jana Pawła II.
    To jest najwspanialszy POMNIK NASZEGO PAPIEŻA POLAKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Szacunek Panie Marianie, że przyznał się Pan publicznie do błędu. Niewielu dzisiaj ma odwagę, by stanąć w prawdzie. Pouczają i karcą innych, a sami boją się spojrzeć w lustro. Fajnie, że Park pięknieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czuję się dumna, że Łomża ma takiego Prezydenta !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Inwestycja choć kosztowna, okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę...".
    Czy może mnie Pan uświadomić w kwestii tego przysłowia, bo szukałem w różnych źródłach i nic znaleźć nie mogę.
    :-(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…