Postanowiłem spełnić swoje marzenie…

Bodajże w połowie minionego roku, w jednym z felietonów wtrąciłem en passant, że marzę o wywiadzie z prezydentem Mariuszem Chrzanowskim. Przy braku możliwości, ale bardziej odwagi a także przy chęci ukrycia swojego wizerunku, szybko nabrałem obaw, czy kiedykolwiek to marzenie się ziści. Przyznam, że pomysł ten z czasem zarzuciłem i przez miesiące nie starał się zaprzątać mojej świadomości.

Przed dwoma tygodniami nagle powrócił z wielką siłą. Postanowiłem spełnić swoje marzenie. Dlatego z wielką przyjemnością, ale i nie ukrywaną satysfakcję zapraszam czytelników na poniedziałkowy poranek do lektury – na blogu ukaże się wywiad z prezydentem Miasta Łomża, panem Mariuszem Chrzanowskim.

Myślą przewodnią wywiadu jest trawestacja słów senatora Hirama Johnsona, że pierwszą ofiarą każdego konfliktu jest prawda. Pozdrawiam Czytelników i zapraszam na poniedziałek.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…