Bez komentarza autorskiego…

Kolejny dzień strajku kobiet, wspomaganych mężczyznami. Mając krucze skrzydła, pozwoliłem sobie na szybki lot do Warszawy, i równie szybki powrót do Łomży. Poniżej retrospektywa z obu wizyt. Komentarz między fotkami w pełnym brzmieniu od Łukasza Simlata, popularnego aktora, który nie bawi się w subtelności.


„Koniec. Wojna. 
Wyzywam cię na pojedynek psychopato i dewiancie religijny z Żoliborza i każdego twojego psa bez kręgosłupa. Pojedynek na świadomość, wyedukowanie, zrozumienie i empatię.
Chowasz się starcze za kordonami policji?
W 81ym roku też byłeś dokładnie tak samo odważny?
Mam dosyć ciebie i twoich kumpli chamów przebranych w garnitury udających elokwentne i wykształcone persony. Mam dosyć nepotyzmu, cwaniactwa, indolencji, nieumiejętnosci, niekompetencji, cynizmu i chamstwa rządu. Mam dosyć dewastacji i rozkradania tego państwa. Mam dosyć patrzenia jak szarpiecie się o koryto kiedy kraj tonie w coraz większych długach. Mam dosyć ratowania płodów, które i tak umrą w momencie kiedy brakuje miejsc w szpitalach a ludzie umierają w karetkach albo na chodnikach. Ludzie którzy uczciwie zostawiają podatki w tym kraju i w zębach zanoszą każdą składkę ZUS, a w krytycznym i ostatecznym dla nich momencie nie przysługuje im NIC. I nie ma tu miejsca na podziały polityczne, dotyczy to wszystkich. Tym właśnie rząd udowadnia gdzie ma obywatela i nieistotne jest czy to ich, czy nie ich elektorat. Najważniejsze utrzymanie się przy korycie. A w punktach analizy testów na nasz koszt analizowane są testy całych rodzin rządowych. Mam dosyć pierwszeństwa kast rządzących. Mam dosyć pierdolenia po 5 latach że to wszystko Tusk, przez Tuska i dzięki Tuskowi. To są odpowiedzi dzieciaków z piaskownicy, gówniarzerii której ktoś zdeptał babkę z piasku. Mam dosyć wysłuchiwania, że jestem „chamską hołotą”, „zdradziecką morda”, „gorszym sortem”, „marszem szmat” czy „rozwydrzoną kurewką”. Mam dosyć patrzenia jak na stanowiskach zasiadają ludzie niekompetentni, nie mający pojęcia czym ich resort się kieruje, byle nasi, byle wierni a na ustach mający jeszcze gówno od dolizywania tyłków tych co wyżej w łańcuchu pisowskim. Mam dosyć faszysty i homofoba na stołku ministra edukacji, który forsuje kary cielesne wobec dzieci. Mam dosyć przyzwolenia na bicie kobiet w zaciszu czterech ścian. Mam dosyć nazywania ludzi o orientacji homoseksualnej „nieludźmi”. Mam dosyć obrażania mojej wiary. Mam dosyć ubeckich metod, którymi się posługujecie. Metod zastraszania, donoszenia, wykluczania, ostracyzmu, konfabulowania i szczucia. Mam dosyć tej płytkiej i tępej propagandy TVP mierzącej wszystkich obywateli miarą tępoty i infantylności jej twórców. Mam dosyć żeby o mojej przyszłości decydował dziad, który sam nie może się zdecydować jakiej jest orientacji, nienawidzi kobiet i wszystkich będzie karał za swoją frustrację. MAM KURWA DOSYĆ!
P.s. Na duże litery nie zasłużyłeś.” /zgodnie z oryginałem za film.wp.pl/.


Jestem z Wami, Kobietami! Pozdrawiam, Marian Kruk.
/foto: and i alg/

Komentarze

  1. To pokazuje jak bardzo czlowiek jest osoba wolna. Jak potrzebuje wolnosci. Wrzeszczy wrecz o nia ! Wladza musi uszanowac to ze jej obywatele sa rozni, jeden urodzi, drugi nie, jeden ma meza, druga zone. To juz sie dzieje i jest nie odwracalne. Spojrzcie na ulicy sa ludzie w wieku jakim ? To mlode pokolenie. Polska bedzie wlasnie taka i nie zatrzymaja tego trybunaly ani jeden facet co ani zony, ani meza ani dzieci nie ma, a wypowiada sie jak znawca. Podobnie ksieza, puste frazesy, a czy kiedys byli choc przez chwile jako ojcowie niepelnosprawnego dziecka, patrzyli na jego nie moc, wegetacje ? To sa ich osobiste wybory, jeden je udzwignie ale nie kazcie dzwigac wszystkim bo czlowiek z jednej miary nie pochodzi. Tu chodzi tez o zycie tych ludzi ktorych stawiacie pod sciana. Przeciez oni w swoim cierpieniu tez sa czesto wrakami, bo panstwo nie daje takiej pomocy, jak trzeba. Polska ma dosyc dyplomatycznego belkotu, pieprzenia w kolko farmozonow, jak to kazdy chce chronic i bronic, a gowno wie i w dupie byl. A mlodzi ludzie sa gnojeni, ponizani, tylko dlatego ze chca sami podejmowac decyzje zgodnie ze swoim sumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, brawo Łomża!!!!!!!!!!!!!! W końcu widać, że Łomża to nie ciemnogród i potrafi walczyć o wolność.
    Nie spodziewałam się, że przyjdzie mi żyć w tak ciężkich czasach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo babeczki za liczną frekwencję dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Was Kobietki,ponieważ mam wnuczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. buta kroczy przed upadkiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przed chwilą w sejmie kobiety zrobiły zadymę !
    dzieje się !
    straż marszałkowska wezwana do ochrony najważniejszego posła !
    przerwa w obradach do 11:30 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że te protesty to nie jest ruch oddolny, tylko inicjatywa wymierzona w obecny rząd. W Łomży na czele manifestacji stoi kandydatka Platformy Obywatelskiej w wyborach do sejmu. Również hasła z dnia na dzień zaczynają ewoluować w kierunku wprowadzenia aborcji na żądanie i obalenia obecnej w władzy. Mam jednak nadzieję, że protestujące zachowają resztki przyzwoitości i inaczej niż w innych miastach, łomżyńskich kościołów atakować nie będą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie jesteś z organizacji zboczonych chłopów, którzy chodzą w sukienkach. Wracając do postulatów i osób uczestniczących w protestach to hasła kobiet będą dotyczyć zarówno ich praw jak i osób oraz organizacji, które próbują im je odebrać. Nie rozumiem dlaczego Cię to dziwi. Próbujesz jatrzyc pisowski kolego. Ja też podobnie jak ty jestem zdziwiony, że w protestach bierze udział opozycja. Liczyłem na to że będą manifestowac zakonnice i emerytki z radia belzebuba z Torunia.

      Usuń
    2. W którym miejscu postu do którego się odnosisz jest jątrzenie? Więcej tego jątrzenia i negatywnych emocji widać w Twoim wpisie. Ktoś kulturalnie napisał, że te protesty nie są oddolną inicjatywą, co widać po osobach ją organizujących oraz że ma nadzieję, iż w trakcie tych protestów nie będą atakowane kościoły. Co widzisz w tym jest złego?

      Usuń
    3. Zdziwienie twoje i poprzedniego komentujacego budzi, że manifestacje wymierzone są w rząd i Kościół. A w kogo powinny być wymierzone? W Donalda Trampa, czy królowa brytyjską. Za to co obecnie dzieje się w kraju odpowiada pierwszy sekretarz i przekupni sukienkowi.

      Usuń
    4. I dlatego należy niszczyć i profanować miejsca kultu religijnego? O to wasza tolerancja!

      Usuń
    5. Nie pochwalam niszczenia miejsc kultu, ale tzw. Kościół katolicki w Polsce ciężko pracuje na to że budzi w ludziach agresję i nienawiść. Stracili już bezpowrotnie młodzież odwracaja się również od nich ludzie starsi. Kościół powinien być lekarzem dusz swoich wiernych. A kim jest? Zaklamana korporacja, która kryje przestępców gwalcacych nasze dzieci, chce mieć monopol na homoseksualizm, liczy się dla niej tylko bogactwo, wpływy i bezkarność.

      Usuń
  8. Czyżby kogoś coś boli? Ala jest bardzo w porzadku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrażanie poglądów w sposób agresywny i obraźliwy, nawołujący do łamania prawa, przez j a k ą k o l w i e k o s o b ę czy stronę sporu, nie może być akceptowane.

    Strajk tak AGRESJA NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Ala organizatorka to wspaniała osoba. Brawo Alu!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…