Ponad 600 tys. zł na działania promocyjne...

Na stronie BIP Rady Miasta w Łomży pojawiła się „Analiza działań promocyjnych w 2021 roku”. Jest ona zbiorem wydatków, jakie Miasto Łomża wyłożyła z budżetu na różnego rodzaju promocję. Zestawienie to podzielono na tematyczne podrozdziały. Łącznie w 2021 roku wydano w tym obszarze 600 727,11 złotych.

Na gadżety promocyjne
wydano 154 351,76 zł. W tym min. na: materiały promocyjne z logo miasta (notesy, kredki, długopisy) – 5350,50 zł; opaski odblaskowe na akcję „Zabłyśnij w Łomży” – 6779,99 zł; maskotki pluszowe z logo miasta – 11 020,80 zł; zakup książek „Hanka Bielicka - umarłam ze śmiechu” – 6720,00 zł; personalizowane notatniki, zakładki, pocztówki, długopisy z herbem/logo miasta – 10 405,80 zł; filiżanki z logo miasta – 9116,76 zł; kalendarze trójdzielne na 2022 r. - 5928,60 zł.

Na działania wizerunkowe oraz promocję wydarzeń wydano 33 480,66 zł. W tym m.in. na: druk plakatów „Łomżyńskie wakacje” – 10 457,70 zł; montaż i demontaż flag – 2217,04 zł; druk plakatów – 2140,20 zł; ekspozycja plakatów – 3000,00 zł.

Na współpracę z mediami wydano 48 012,03 zł. W tym m.in. na: realizacja materiałów informacyjnych na portalu mylomza.pl – 4059,00 zł; realizacja materiałów video na portalu zlomzy.pl – 6000,00 zł; reklama w piśmie „Wspólnota” – 4920,00 zł; realizacja video w ramach „Dni Łomży” – 6494,40 zł.

Na loterię „Rozlicz PIT w Łomży i zdobądź nagrody” wydano 49 787,94 zł. W tym m.in. na: organizację akcji promocyjnej w formie loterii (II transza) – 24 600,00 zł; promocja w formie loterii IV transza – 12 887,94 zł.

Na opracowanie graficzne i wydruk biuletynu „My z Łomży” – 51 300,00 złotych.

Na obchody Dni Łomży oraz wizytę delegacji z miast partnerskich wydano 34 644,86 zł. W tym m.in. na: usługa noclegowa dla gości – 6370,00 zł; nagłośnienie i obsługa techniczna – 4674,00 zł; usługa cateringowa – 6500,00 zł; usługa cateringowa w Domku Pastora (delegacje) – 3645,00 zł; usługa cateringowa dla gości z miast partnerskich – 5200,00 zł.

Pozostałe wydatki opiewały na kwotę 229 149,23 zł. W tym m.in. na: promocja miasta podczas gali ARMIA FIGHT NIGHT – 5000,00 zł; organizacja Dnia Dziecka – 5000,00 zł; promocja miasta poprzez organizację Młodzieżowych MP w Koszykówce – 15 000,00 zł; promocja miasta w ramach wydarzeń Scubamaniak – 6000,00 zł; wakacyjny piknik muzyczny – 10 000,00 zł; promocja miasta podczas PDNiG Summer Superliga – 50 000,00 zł; promocja marki „Zasmakuj w Łomży”, miasto okiem dziecka – 10 000,00 zł; dofinansowanie płyty artysty Kalinowski – 10 000,00 zł; zakup kart prezentowych – 4200,00 zł; promocja miasta podczas meczów Ekstraklasy Kobiet w Tenisie Stołowym – 50 000,00 zł; promocja marki „Zasmakuj w Łomży”, organizacja „Zasmakuj w szachach” – 4000,00 zł.

Według przedstawionej analizy działań promocyjnych, w 2021 roku wydano z budżetu Łomży łącznie kwotę 600 727,11 złotych. Szczegółowe zestawienie wydatków pod adresem: 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. no i dlatego przytniemy skrzydła !

      Usuń
  2. A co z pobojowiskiem przed ratuszem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przetarg się odbył i miejmy nadzieję ,że wykonawca podpisze umowę ...taki e czasy takie ceny .że nikt nie chce robić . bo się boi co będzie dalej

      Usuń
    2. to niedużo..jak wezmiemy pod uwagę,że to tylko nazwa promocja, bo ci ezko nazwac zakup kredek dla przedszkoli promocją, czy montaż i demonataz flag

      Usuń
  3. Jak na promowanie jednej osoby to bardzooo duużo

    OdpowiedzUsuń
  4. wydatki i tak są skromne ciężko te działania nazwać promocja,bo cześć to pieniądze na organizację wydarzen

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…