Nie tylko ja jestem niesamowicie wkurzony…

Wicestarościna powiatu łomżyńskiego otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi z rąk Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy. W przeciwieństwie do Wicestarościny nie ma we mnie radości, po prostu jestem niesamowicie wkurzony i nie mam zamiaru tego ukrywać. 
Ktoś tu z kogoś coś zrobił...

Odebrałem wiele telefonów. Po przeprowadzeniu rozmów, okazało się, że nie tylko moje nerwy puściły. Na tyle, że nie mam zamiaru szerzej tego wydarzenia komentować. Poniżej marsz, który mam nadzieję Czytelnicy bloga – stosownie do zaistniałego wydarzenia – po swojemu sobie sparafrazują oraz przełożą na powiatowy język.

Komentarze

  1. a jak już autko kupili ??piękną limuzynę do starostwa??

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a co to ??już nawet wkurzyć się nie można??

      Usuń
    2. za co ?? za jajco !!

      Usuń
  3. Zapamiętaj Maria: ten się śmieje, kto się ostatni śmieje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor strzelił w 10. Taktyka wyborcza rodem z PRL-u.

    OdpowiedzUsuń
  5. siarczysty policzek wymierzony w wielu mieszkańców powiatu i pracowników starostwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejeden trafił do gabinetu psychologa lub psychiatry.
      Czy do Prezydenta Dudy trafiły wszystkie informacje?

      Usuń
    2. teraz za to dostaje się odznaczenia wypisz wymaluj PRL

      Usuń
  6. Prokuratorzy i Sądy ciężko pracują, by tacy ludzie byli na świeczniku. Hańba, po stokroć hańba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff! tylko patrzeć jak odznaczą słynnego Kazimierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jest zgodne z prawem ze zdp ma dwóch dyrektorów ??

      Usuń
  8. trafiona metafora panie autorze ! moje gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzał w punkt - ryba psuje się od głowy!

      Usuń
  9. Króluje fałsz i obłuda. Obecnie rządzący robią z nas idiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą wszystko i robią wszystko mając nas w tylnej części ciała

      Usuń
  10. bezwzględna karierowiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy czym się to skończy..................................................

      Usuń
    2. podlaskie jest tak zabajerowane że bohaterka trafi do sejmu

      Usuń
    3. zero wiarygodności
      mniej niż zero

      Usuń
  11. Maria gratuluję! Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstydu nie macie za grosz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  12. Prokuratura zakończyła sprawę Poczty?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię tej przaśnej baby, ale ten artykuł też mi jakoś nie leży, narracja jakby redaktorowi żal d..pe po prostu ścisnął....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty - wszystkie okresy

Łomża pożegnała ks. biskupa Stanisława Stefanka…

Bal charytatywny z przykrą „atrakcją”…

Nie oszukujmy się i powiedzmy wprost, wakat na tym stanowisku może przynieść tylko pozorne oszczędności…

Apel do prezydenta Mariusza Chrzanowskiego i samorządu…

Słowa bp Stepnowskiego wybrzmiały, jakby obce mu były wskazania Kodeksu Prawa Kanonicznego oraz Soboru Watykańskiego II…